Logo & Huisstijl Ontwerp
Een professionele uitstraling
''Perceptie is Realiteit''
Logo & Huisstijl Ontwerp
Een professioneel logo laten maken
Perceptie is realiteit. Oftewel de manier waarop jij jouw bedrijf presenteert is de basis waarop potentiële klanten hun mening vormen over jouw bedrijf of dienst/product. En denk eraan! Je krijgt maar één kans om een eerste indruk achter te laten. Laat daarom altijd een professioneel logo maken.
Daarna is het natuurlijk jouw beurt om te laten zien dat jij deze perceptie kan waarmaken met de geleverde kwaliteit, maar dat even terzijde. Het proces vanaf de eerste interactie met jouw merk/bedrijf tot aan de eerste opdrachtovereenkomst of verkoop moet tiptop in orde zijn. Wij zorgen ervoor dat het visuele aspect tot in de puntjes verzorgd is en professioneel oogt.
Een professionele huisstijl laten maken
Wij zorgen ervoor dat alles één geheel vormt en past bij de uitstraling van jouw bedrijf. Dit doen wij door een professionele huisstijl voor jou te ontwerpen. Wij zorgen er niet alleen voor dat jij tevreden bent, maar ook dat jouw potentiële doelgroep aangesproken wordt.
Na het houden van een intake, gericht onderzoek en het maken van schetsen ontvang je 3 conceptlogo’s waar je een keuze uit kunt maken. Sluiten de logo’s niet aan bij wat jij in gedachte had? Dan gaan wij met jouw feedback aan de slag en ontvang je tot 3x toe een nieuwe batch met conceptlogo’s om een keuze uit te maken.
Logo Ontwerp
- 3 concepten
- 3 Correctierondes
- AI, EPS, JPG & PNG
- Typografie
- Kleuren en Kleurcodes
- Uniek Ontwerp
- Volledige Auteursrechten
Logo + Huisstijl
- 3 concepten
- 3 Correctierondes
- AI, EPS, JPG & PNG
- Typografie
- Kleuren en Kleurcodes
- Uniek Ontwerp
- Volledige Auteursrechten
- Briefpapier Ontwerp
- Visitekaart Ontwerp
- Enveloppe Ontwerp
Logo + Huisstijl + Social
- 3 concepten
- 3 Correctierondes
- AI, EPS, JPG & PNG
- Typografie
- Kleuren en Kleurcodes
- Uniek Ontwerp
- Volledige Auteursrechten
- Briefpapier Ontwerp
- Visitekaart Ontwerp
- Enveloppe Ontwerp
- Facebook Ontwerp (Profiel + Cover)
- Instagram Ontwerp
- LinkedIn Ontwerp
Grafisch Ontwerp
Overige marketing communicatie uitingen- Flyer Ontwerp
- Poster Ontwerp
- Social Media Advertenties
- Website Banners
- Briefpapier Ontwerp
- Visitekaart Ontwerp
- Enveloppe Ontwerp
- Facebook Ontwerp (Profiel + Cover)
- Instagram Ontwerp
- LinkedIn Ontwerp
Waar moet je alvast over nadenken?
Voordat wij met het ontwerp aan de slag gaan is het belangrijk dat jij alvast hebt nagedacht over een aantal aspecten. Wat wil je uitstralen met jouw logo? Wie is jouw doelgroep? Wat is het imago van jouw bedrijf? Welke kleuren wil je gebruiken voor jouw logo? Welk gevoel moet het logo uitstralen?
Hier zullen wij het uiteraard uitgebreid over hebben tijdens de intake, maar het is handig om hier alvast voor jezelf over na te denken.

-Handige tips-
Kleurenpsychologie in de marketing
Rood
Stimuleren en activeren
Verhoging van de hartslag en frequentie ademhaling, leven, hartstocht, opwinding.
Negatieve associaties: macht, pijn, gevaar en agressie.
Oranje
Stimulering van het brein en de eetlust.
De kleur oranje trekt aandacht en straalt enthousiasme uit. Het staat voor optimisme en plezier, voor creativiteit en energie.
Negatieve associaties: overvloed, goedkoop en weinig serieus.
Geel
Stimulering van het brein, het denkproces en het zenuwstelsel.
Geel is de kleur van de zon en is een opvallende kleur. Het staat voor energie, zomer, een nieuw begin, plezier en geluk, voor wijsheid, volwassenheid en blijdschap.
Negatieve associaties: jaloezie, verraad, lafheid en onbetrouwbaarheid.
Groen
Rustgevend en ontspannend
Groen onderdrukt hongergevoelens, kan de bloeddruk verlagen en wordt geassocieerd met genezing. Het staat voor gezondheid, harmonie en evenwicht, voor vertrouwen, veiligheid en voorspoed.
Negatieve associaties: jaloersheid, weerstand en verveling.
Blauw
Rust en vrede.
Het is de lievelingskleur van veel mensen. Blauw staat voor verstand en intelligentie, voor vertrouwen, heldere communicatie, loyaal, geduldig en vriendelijk.
Negatieve associaties: koud, status, macht en weinig emotioneel.
Paars
Luxe, rijkdom, stijl en symboliek.
Paars wordt vaak door koningshuizen gebruikt en staat voor waarheid, visie en wijsheid. Paars werkt kalmerend en opbeurend, staat voor creativiteit, leiding, daadkracht, raad en bemiddeling.
Negatieve associatie: de dood, het hiernamaals.
Roze
Speels en passioneel.
Deze overwegend vrouwelijke kleur verzacht en kalmeert. Het staat voor zoet, jeugdig, vrolijk en energiek.
Negatieve associaties: simpel, zoetsappig.
Bruin
Neutraliteit en vertrouwen.
Deze aardse, mannelijke kleur wordt geassocieerd met het landelijke leven, met hout en aarde. Het staat voor natuur, solide, behoudend en stabiel.
Negatieve associaties: saai, oubollig en behoudend.
Grijs
Neutraal en verfijnd.
Grijs wordt vaak geassocieerd met luxe. Het staat voor strak en georganiseerd. Grijs wordt vaak gebruikt naast een andere kleur en versterkt deze kleur.
Negatieve associaties: oud, saai, massaal.
Zwart
Mysterie en kracht
Zwart wordt zowel geassocieerd met dramatiek als met serieus zijn. Het is de kleur van waardigheid, het aanzien, status, elegantie, autoriteit en stijl. Zwart staat ook voor rebelleren en is een krachtige kleur.
Negatieve associaties: kleurloos, saai, de dood.
Wit
Puurheid, vrede, zuiverheid, maagdelijkheid, stilte, kalmte, eenvoud en helderheid.
Wit stimuleert opruimen, opnieuw beginnen en reinheid.
Negatieve associaties: leegte, naïviteit en perfectionisme.